Thursday, April 1, 2010

Mõtteid elust

1. Ära mine tööle, seal on palju tegemist.
2. Surnuks töötamine on ainus ühiskondlikult heakskiidetav enestapu vorm.
3. Kui mul tuleb tahtmine tööd teha, siis istun ma vaikselt nurka ja ootan, kuni see tunne üle läheb.
4. Ma ei armasta korralagedust, aga korralagedus armastab mind.
5. Läksin tööle. Tagasi 10 minuti pärast.
6. To do is to be (Rousseau) to be is to do (Sartre) dobedobedo (Sinatra)
7. Nii palju ei ole ma oma abikaasa surmast saadik naerda saanud.
8. Tantsimine on horisontaalse soovi vertikaalne väljendus
9. Kolm paremat asja elus on naps enne ja sigaret pärast.
10. Mida ühist on sul oma abikaasaga? - Me oleme abiellunud samal päeval.
11. Minu alaväärsuskompleks ei ole nii hea kui sinul.
12. Kui sa pole osa lahendusest, oled sa osa probleemist.
13. Tee tervisejooksu - ja sure tervislikumalt.
14. Ära seisa naisel tee peal ees, kui ta soovib autot juhtima õppida.
15. Skisofreeniaga ei ole sa kunagi üksi.
16. Soovin surra rahulikus unes nagu mu vanaisa, mitte hirmunult karjudes nagu tema reisijad.
17. Kõik, mis vähegi lõbu pakub, on kas ebamoraalne, ebaseaduslik või ajab paksuks.
18. Hoidu pohmellist - püsi joobnuna.
19. Paljud inimesed lähevad eluaeg voodisse siis, kui nad ei ole unised, ning tõusevad üles, kui on.
20. Naine ilma meheta on justkui kael ilma valuta.

21. Ma vihkan kaameleid ja kõiki teisi, kes suudavad olla päeva joomata.

No comments:

Post a Comment