Thursday, April 1, 2010

Järelhüüdeid sexi kohta...

Kaugushüppaja: Tean, pikkust oleks pidanud rohkem olema.

Jäähokimangija: Noh, mina vaid virutasin sinnapoole ja seekord juhtus sisse minema. See on ju ükskõik kes selle sinna paneb, peaasi, et see sisse läheb.

Jäähoki kommentaator: Mis nüüd juhtus?! Kas see läks sinna?! Küll on segane olukord, raske midagi öelda!

Jäähoki treener: Me peame kiirust juurde saama. Siin on vaja veel palju harjutada.

Autovõidusõitja: No selle vastu ikka ei saa kui tehnika alt veab.

Suusataja: Vale määre.

Tippsportlane: Kui ei jaksa, siis ei jaksa...

Müügimees: ...Aga see pole veel kõik!

Olümpiasportlane: Loomulikult olen pettunud. Kui ikka oled treeninud selle jaoks 4 aastat ja siis miski ei õnnestu...

Autovõidusõidu kommentaator: Võimas! Elame ajaloolisi hetki! Seda ei saa meilt keegi võtta!

Poliitik: Mina ei ole teinud midagi! Olen täiesti endast väljas sellistest süüdistustest. See on juba ilmne ajujaht minu suhtes!

Jalgpallur: No selliselt positsioonilt saab selle igaüks täiesti vabalt sisse!

Rallisõitja: Vale kummivalik ajas kõik nässu.

Talunik: Ma ju ütlesin, et see ei õnnestu ilma toeta.

Arst: See on nüüd selge. Võite riidesse panna.

Insener: Mina seda küll nii ei projekteerinud.

Uksehoidja: Noh, proovime siis järgmine kord uuesti.

Leiutaja: Kodus see veel töötas küll...

Apteeker: Kes on järgmine?

Rockmuusik: Okei! Ja nüüd kõik koos!

Golfimängija: Kas nüüd on minu kord?

No comments:

Post a Comment